Menu
0
Gratis bezorgen Nederland
Prijs kwaliteitsgarantie
Grote Showroom
Advies wooninrichting

Klachtenregeling

Klachtenregeling

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet gaat zoals u of wij dat graag willen.
We willen u vragen om klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij zullen u dan zo goed mogelijk helpen om samen tot een oplossing te komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Ook is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Uiteraard hopen wij dat dit niet nodig zal zijn!

 

Team Hilsen

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€--,--
Bestel nog voor €--,-- en de verzending is gratis

Taal & Valuta